Wie wordt de investeerder in Killerbody?

Wie wordt de investeerder in Killerbody?

MIJN MISSIE

Mijn missie om vrouwen te inspireren om de beste versie van zichzelf te worden begon in 2015 met het Killerbody dieet. Het boek ontstond na een eetverslaving die ik had opgelopen na het succes van Expeditie Robinson, waar ik 33 dagen minimaal eten heb gekregen. Ik werd net niet de winnaar, maar mocht mezelf prijzen als publiekswinnares. Dit resulteerde in een ware shift. Plotseling was ik niet meer de vrouw waardoor huiselijke ruzies ontstonden; ik was ineens de vrouw waarmee iedere vrouw op de foto wilde om hun mannen jaloers te maken.

KILLERBODY

Binnenkomen op 1 en 80 weken in de bestsellerlijst staan met het Killerbody dieet was een unicum in die tijd. Heel Nederland aan de huttenkaas en pasta met forel. Echter, voor mij was het nog niet genoeg. Ik wilde meer, ik wilde groter; achteraf snap ik dat ik een leegte wilde vullen. Nu kan ik zien dat dit een gapend gat was, een gat ontstaan in mijn kindertijd. Een afwezige vader en een verslaafde moeder. Een temperamentvolle dochter met dromen en ambities die haar pijn wilde verzachten met materie, zakelijk succes en erkenning.

VROUW VOOR DE VROUW

Ik startte het proteine merk Killerbody drie jaar geleden vanuit een missie, van een vrouw voor de vrouw. Als vrouwen zich goed voelen, stralen ze dit uit en maken ze gezondere keuzes. Ik wil vrouwen helpen gezondere keuzes te maken vanuit een goed gevoel over zichzelf. Niet vanuit weerstand dat ze nu, in dit huidige moment, het enige moment, niet goed genoeg zijn. Jij bent nu al mooi, jij bent altijd goed genoeg. Ik wilde een merk bouwen waar elke vrouw onderdeel van wil zijn. Een merk dat weet wat de vrouw nodig heeft. Een merk waar elke vrouw vertrouwen in heeft. Mijn missie had als uitgaanspunt dat mijn eerlijke verhaal andere zou inspireren. Als ik het kan kan jij het namelijk ook.

IK KAN HET NIET MEER ALLEEN

Afgelopen week kwam ik tot de realisatie dat ik de afgelopen anderhalf jaar ben verdronken in de operatie van Killerbody en dat mijn passie, "het bouwen van het merk Killerbody", steeds meer door anderen wordt gedaan. Hetgeen wat ik het leukste vind, is niet meer mijn taak. Ik moet bezig zijn met liquiditeit, voorraad, gesprekken met partners en retailers, het controleren van labels, en ga zo maar door. Hierdoor kon ik minder bezig zijn met mijn missie om vrouwen te inspireren, motiveren en serveren met alles wat ze nodig hebben. 

CO2

Ik het belangrijk iets terug te doen voor moeder aarde. Wij beschermen met Killerbody vierkante meters natuur, ook deze missie wil ik verder uitbouwen de komende jaren, zodat we met Killerbody een mooie footprint kunnen achterlaten. Het streven om in 2030 compleet vegan te zijn heeft ook mijn tijd en inzet nodig.

Al met al ben ik afgelopen week tot het besef gekomen dat ik de operatie graag uit handen wil geven. Ik kan nu inzien dat ik heel ver ben gekomen, maar dat als ik verder wil komen en de tijd en ruimte nodig heb om mijn missie uit te dragen, ik een partij mag gaan aantrekken die het operationele gedeelte overneemt.

Eerder dacht ik vanuit mijn ervaringen en het verleden dat het veiliger was de controle te houden en alles zelf te doen. Inmiddels ben ik dankbaar dat ik van overleven nu in de fase van leven ben beland en ik klaar ben om samen te werken. Dat ik klaar ben om hulp aan te nemen en dat ik nu zie dat 1+1 = 11.

Nu ik die beslissing heb gemaakt, verschijnen er opeens verschillende partijen die zich aanmelden en dat is natuurlijk geen toeval. Ik geloof 100% in momentum en de wet van aantrekking. Ik heb vertrouwen dat we de juiste match zullen vinden en ik de tijd en ruimte krijg om mijn missie te volbrengen.

 

Liefs 

Fajah Lourens

Founder Killerbody 

Terug naar blog